Měníme se z obuvBirkenstock na NONNON

Výměna zboží

Zboží, které se rozhodnete vyměnit, zabalte důkladně do krabice nebo jiného obalu. Podle možnosti použijte ochranné prvky, aby se balík cestou příliš nepoškodil. Myslete na to, že produkt musí být vrácen v původním stavu. Pokud si nejste jisti velikostí (především u Birkenstock, kontaktujte nás emailem na petra@nonnon.cz nebo telefonicky +420 739 617 582
Vyplňte prosím Formulář pro výměnu zboží a přiložte ho spolu s kopií původní faktury do zásilky. Nezapomeňte prosím uvést i číslo účtu, na který vám, v případě nedostupnosti, pošleme peníze. Díky kompletně vyplněnému formuláři nám pomůžete výměnu zboží rychleji zpracovat.
Když zboží spolu s formulářem zabalíte, pošlete zásilku nejpozději do 30 dnů od jejího převzetí na adresu naší
UPOZORNĚNÍ:
Odložte si potvrzení o odeslání zásilky, dokud zásilku nepřijmeme. Neneseme odpovědnost za zboží, které se poškodí nebo ztratí během doručení. Vrácené zboží prosím neodesílejte na dobírku, taková zásilka se bude muset vrátit zpět na Vaši adresu.
Pár dní počkejte. Výměnu zpracujeme, jakmile to bude možné. Obvykle to trvá 3 – 6 pracovních dnů, či podle domluvené výměny.
Ve chvíli, jak vaší výměnu vyřídíme, dáme vám vědět. Peníze vám vrátíme na váš účet. V případě převodu peněz na váš účet trvá obvykle 2 – 5 pracovních dnů.

Reklamace zboží

Nahoru
Zboží, které reklamujete, zabalte důkladně do krabice nebo jiného obalu. Reklamované zboží nemusí být vráceno v původním stavu. Pokud si nejste čímkoliv jistí, kontaktujte nás emailem na petra@nonnon.cz nebo telefonicky +420 739 617 582
Vyplňte prosím reklamační formulář a přiložte ho spolu s kopií původní faktury do zásilky. Nezapomeňte prosím uvést i číslo účtu, na který vám pošleme peníze za reklamované zboží. Díky kompletně vyplněnému formuláři nám pomůžete reklamaci rychleji zpracovat.
Když produkt spolu s formulářem zabalíte, pošlete zásilku na naší adresu
UPOZORNĚNÍ:
Odložte si potvrzení o odeslání zásilky, dokud zásilku nepřijmeme. Neneseme odpovědnost za produkty, které se poškodí nebo ztratí během doručení. Reklamované zboží prosím neodesílejte na dobírku, taková zásilka se bude muset vrátit zpět na Vaši adresu.
Pár dní počkejte. Reklamaci zpracujeme, jakmile to bude možné. Obvykle to trvá 3 – 6 pracovních dnů.
Když vaši reklamaci zkontrolujeme a zpracujeme, dáme vám vědět. Vaší reklamaci se snažíme vyřídit co nejrychleji. Výrobci vyžadují reklamované zboží zasílat. V případě, že vám neozveme do 20 dní, neváhejte nás prosím kontaktovat.

Vrácení zboží

Nahoru
Zboží, které se rozhodnete vrátit, zabalte důkladně do krabice nebo původního balení. Podle možnosti použijte ochranu původního balení, aby se balík cestou nepoškodil. Myslete na to, že produkt musí být vrácen v původním stavu.
Vyplňte prosím Formulář pro vrácení zboží a přiložte ho spolu s kopií původní faktury do zásilky. Nezapomeňte prosím uvést i číslo účtu, na který vám pošleme peníze za vrácené zboží. Díky kompletně vyplněnému formuláři nám pomůžete vrácenou objednávku rychleji zpracovat.
Když produkt spolu s formulářem zabalíte, pošlete zásilku nejpozději do 30 dnů od jejího převzetí na naší adresu.
UPOZORNĚNÍ:
Odložte si potvrzení o odeslání zásilky, dokud zásilku nepřijmeme. Neneseme odpovědnost za produkty, které se poškodí nebo ztratí během doručení. Vrácené zboží prosím neodesílejte na dobírku, taková zásilka se bude muset vrátit zpět na Vaši adresu.
Pár dní počkejte. Vrácené objednávky zpracujeme, jakmile to bude možné. Obvykle to trvá 3 – 6 pracovních dnů.
Když vaši vrácenou zásilku zkontrolujeme a zpracujeme, dáme vám vědět. Peníze vám vrátíme na váš účet. Ve většině případů převod peněz na váš účet trvá obvykle 2 – 5 pracovních dnů.

Nenašli jste, co jste hledali? Obraťte se na náš zákaznický servis nebo volejte +420 739 617 582.

CLUB

CLUB

Body za každý Váš nákup
1 bod - 1 Kč

AKCE

AKCE

Skladové a outletové modely za bezva ceny